602 inlägg.
God Morgon
Då inleder vi klippsäsongen denna vecka och först ut är undertecknad(Jonny ombesörjer) vi hörs ha en bra vecka.
MVH GB😄
God Morgon
Jonny är nere och jobbar på fältet trimmar och tvättar boden och gör fint till våran kommande premiärträff som blir Lördag den 25/4
MVH GB
Glad Påsk på er alla.
Önskar MFK Pegasus.
Genom Ord/ styrelsen😄
OK
Kolla med Robert så han registrerat dig ordentligt, om du undrar över något.
MVH GB
Jag skickade in betalningen 4/3. 👍🏻
När du betalt medlemsavgiften. Fältet är ej flygbart just nu pga av allt regnande men vi hoppas på bättre väder.
MVH GB
Hoppas på premiärflygning inom nån vecka. 👍🏻
När förnyas försäkringen vi har via medlemskapet?
Tack för infon
GB
Vart i kontakt med Miljö Schakt, Dom kommer utföra tummling av fältet, kommer med en 7tons vält, får vi hoppas på ett bra fält, mvh jonny
Hejsan, nä inget datum beror på fältet behöver torka upp lite,för blött för till fället, mvh jonny
God Morgon
Jonny har vi fått något datum när dom vältar fältet?
MVH GB
God Morgon
Låter bra Jonny
GB
Ja de blev fint, ja kommer tvätta boden i April,mvh jonny
God Morgon
Tackar för eran goda insats.
MFK Pegasus/ ordförande GB
Hej nu har vi monterat ny flagga och vindstrut inför flygsäsongen väl mött på fältet Med vänlig hälsning, jörgen och morgan
God Morgon
Dom nya avgifterna finns nu att läsa här på hemsidan.
MVH GB
Tackar för ett trevligt årsmöte mvh jonny
Sickar SMS om dom nya medlemsavgifterna
MVH GB
Tack för ett trevligt årsmöte igår.
Vi beslutade att höja medlemsavgiften för att möta de ökade kostnader som uppstått.
Vi har inte höjt på länge.
GB
God Morgon
Välkommen till årsmötet ikväll
Kl. 18.00 på vanliga stället.
MVH GB
