613 inlägg.
Ok
GB
Fältet är nu tummlat,ja kommer nästa vecka klippa pluss ytterliggare tummla för hand,vissa bitar, sess på lördag mvh jonny
BRA
MVH GB
Tummling pågår under eftermiddan mvh jonny
Flygträff på g.
Lördag kl. 14 drar vi gång fint flygväder är utlovat så ta med era kärror ,sen bjuder klubben på förtäring. Välkomna
MVH GB
God Morgon
NoteratMvh GB
Tvättning Boden kommer utföras i morgon,mvh jonny
God Morgon
Kör vi på det ,trevlig helg.
MVH GB
Tummling av fältet kommer utföras nästa vecka,ja kommer finnas på plats, Ingen klippning kommer utföras innan tummling mvh jonny
God Morgon
Låter 😄bra.
MVH GB
Tummling av fältet sker i slutet på April, vart nere å kollat i dag,Lite blött på dom vanliga ställena,Har kontakt med Miljöschakt.mvh jonny
God Morgon
Då inleder vi klippsäsongen denna vecka och först ut är undertecknad(Jonny ombesörjer) vi hörs ha en bra vecka.
MVH GB😄
God Morgon
Jonny är nere och jobbar på fältet trimmar och tvättar boden och gör fint till våran kommande premiärträff som blir Lördag den 25/4
MVH GB
Glad Påsk på er alla.
Önskar MFK Pegasus.
Genom Ord/ styrelsen😄
OK
Kolla med Robert så han registrerat dig ordentligt, om du undrar över något.
MVH GB
Jag skickade in betalningen 4/3. 👍🏻
När du betalt medlemsavgiften. Fältet är ej flygbart just nu pga av allt regnande men vi hoppas på bättre väder.
MVH GB
Hoppas på premiärflygning inom nån vecka. 👍🏻
När förnyas försäkringen vi har via medlemskapet?
Tack för infon
GB
Vart i kontakt med Miljö Schakt, Dom kommer utföra tummling av fältet, kommer med en 7tons vält, får vi hoppas på ett bra fält, mvh jonny
