602 inlägg.
Klippning startar efter 9 i morgon mvh jonny
Vi kör flygträffen nästa lördag istället.
Trevlig helg på er och Glad nationaldag
MVH GB
Hej igen
Ser att vädret inte är så bra på lördag vad tycker ni
GB
God Morgon
Tänkte vi skulle ha en gemensam flygträff på lördag
GB
Bra jobbat Jonny
MVH GB
Nu är de klippt å trimmat.mvh jonny
Låter bra Jonny
MVH GB
Klippning söndag start vid 9.30 mvh jonny
God Morgon
Låter bra Jonny vi hörs
MVH GB
Nu är fältet klippt mvh jonny
Fältet kommer att klippas i morgon start efter 9 mvh jonny
Fältet är nu klippt mvh jonny.
Fältet kommer klippas i morgon om vädret till låter,mvh jonny
God Morgon
Såg det igår ser bra ut, fältet har ju blivit riktigt bra oxså.
VI hörs GB
Boden nästan klar återstår baksidan mot bäcken,tass vid senare till fälle mvh jonny
God Morgon
Bra
MVH GB
Nä bara halva,ska ta resten när ja hinner mvh jonny
God Morgon
Har du fått tvättat hela boden nu eller?
MVH GB
Fältet är nu klippt, tatt bort sly vid bäcken,bara att flyga nu mvh jonny
Bra Jonny
MVH GB
