Hej på er allihopa.
Nu börjar det dra ihop sig till våran första gemensamma flyg träff för i år. Tänkte vi skulle ha den på lördag. Vi drar igång vid14 . Klubben bjuder som vanligt på fint fika och fint flygväder. Affe börjar med gräsklippningen till veckan. Hsbra så hörs vi.
MVH GB / MFK Pegasus
